Nasza filozofia

Nasze podejście w pracy z dziećmi i młodzieżą

 

Radość rozwoju – w naszej pracy zależy nam zarówno na procesie, jak i rezultacie. Jest dla nas ważne, żeby dzieciaki chciały się rozwijać, doświadczały radości z twórczego eksperymentowania, bez lęku, że odniosą porażkę. Do tego potrzebna jest elastyczność, dopasowanie do potrzeb każdego dziecka, jego nastroju i potencjału. Trudne doświadczenia zamieniamy w uczącą refleksję. Unikamy sztywnych ram i bezwzględnych ocen.

 

Partnerstwo – instruktorzy i uczestnicy wspólnie decydują o kształcie zajęć. Instruktor dba o kierunek i jakość rezultatu, dostosowanie repertuaru do każdej osoby czy grupy, jej zasobów, talentów i marzeń. Nasi instruktorzy mają narzędzia i techniki, jednak to uczestnicy współdecydują do czego chcą ich użyć, jaką historię o sobie chcą opowiedzieć.

 

Jakość – stawiamy na całościowy rozwój artystyczny. Niezależnie od dyscypliny, prowadząc zajęcia praktyczne przekazujemy też wiedzę o niezbędnych pojęciach, technikach i podejściach. Dbamy o to, by nasze dzieci nie tylko potrafiły dobrze wystąpić, ale też by rozumiały daną dyscyplinę. Nasi instruktorzy mają niezbędne przygotowanie merytoryczne i dydaktyczne, które pozwala nam dbać o jakość naszych zajęć i produkcji.

 

Zespołowość – w naszej pracy rozwijamy doświadczenia grupowe, ważne są dla nas współpraca zamiast rywalizacji. Uczymy zespołowości, nie uczymy gwiazdorstwa. Dlatego budujemy zespoły, w których oprócz dbania o dobrą  jakość artystyczną, dbamy też o relacje – w dzieciakach rozwijamy współodpowiedzialność, uważność na innych w grupie, empatię, umiejętności wspólnej pracy i zabawy.